LANDSMØTE OG GENSERE

Vi er i Oslo og holder på med landsmøte til nbfu. Vi har pratet, diskutert og kost oss masse. Jeg har lært så mye, og jeg bare gleder meg til å lære enda mer fremover.

På fredag kveld hadde vi en middag. Vi satt i restauranten på hotellet, og av en eller annen grunn var det ikke lys i taket. Jo lenger vi satt der, jo mørkere ble det. Maryell, som dere ser på bildene, har også rp og det er så deilig å være to om de rare sære tingene vi driver med. Som dere ser på bildene under spiser både jeg og Maryell middag med lommelykt, eneste gangen jeg ikke er alene om å gjøre noe så rart er når jeg er med henne. 

Og seee, vi fikk nye gensere i går! Vi er skikkelig fornøyde, og synes selv at vi var ordentlig fine. 

I går kveld hadde vi festmiddag, og det skal dere få se noen kjempefine og koselige bilder fra litt senere. Nå skal vi fortsette med arbeidet og diskusjoner, så jeg må gå. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg