HVA HAR JEG GJORT I DET SISTE?

Shit, en uke siden forrige innlegg. Har ikke merket at det har tatt så lang tid, men sånn går det vel når man har mye å gjøre.

Denne helgen var jeg i Oslo, jeg prøver å dra dit så ofte Om mulig. Har så mange av vennene mine fra Kragerø der, og når alle har flyttet ut er det deilig å ta små miniferier i Oslo, å være litt del av studentlivet der.

Jeg sov hos en venninne på lørdag, og det var så koselig! Vi hadde ikke vært ordentlig sammen siden vi gikk sammen på videregående, så det var virkelig etterlengtet. Vi koste oss med masse masse prat, fest og en skikkelig chill morgen dagen etter.

Videre dro jeg på møte søndag morgen(ettermiddag). Nå til helgen skal jeg nemlig på landsmøte til nbfu, og vi som skal delta som delegater møttes på søndag. Helgen har gått så i et, jeg var så sliten da jeg kom hjem.

Noe jeg har lovet meg selv er å bli bedre på å ta bilder, så jeg faktisk har noe å dele. Jeg har kjøpt et nytt kamera, og brukt masse penger på det. Likevel glemmer jeg alltid å bruke det. Haha, jeg er så håpløs. Jeg skal virkelig bli bedre, det har jeg lovet meg selv.

Så mye koselig jeg har gjort i helgen, likevel sitter jeg igjen med et eneste bilde.

Jeg skal også blogge oftere og bedre fremover, men jeg kommer ikke til å love st det blir hver dag. Det har jeg rett og slett ikke tid til. MEN jeg deler hver dag på Snapchat. Deler tanker, følelser, og hverdagslivet. Den heter helene.vlogs, og der deler jeg litt annerledes enn det jeg gjør her. Så følg veldig gjerne der.

I dag har jeg fri, så nå er klokka kvart over tolv og jeg skal stå opp. (Ups)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg