HØR MEG PÅ RADIO I MORGEN

I morgen skal jeg på radio, og jeg håper mange av dere vil høre på. Jeg skal være med i et program på NRK P2  som heter Ekko. Jeg er med i en sak som handler om synshemmede og teknologi i fremtiden. Jeg er gjest sammen med en forsker  og generalsekretæren i blindeforbundet. Vi snakker som sagt litt om teknologi i fremtiden, dagens hverdagsteknologi og om min sykdom RP. 

Programmet går som sagt på P2 i morgen fra 9-11, og jeg håper så mange som mulig vil høre på. Jeg gleder meg! 

/Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

5 kommentarer
    1. Jeg hørte på programmet på podkast fint å høre på deg. Du er i hvert fall framtids optimist. Det kan jo være bra

    2. Hei Guro Helene, Jeg fikk med meg podcasten du var med, og du gjorde så stort inntrykk på meg at jeg fikk lyst til å vite mer om deg, og nå har jeg fått lest noen av bloggene dine. Du virker å være litt av en type, du! Respekt! Men, jeg klarer ikke å begripe hvordan du fiksa lappen når du ikke har sidesyn, eller klarte å kjøre bil i det hele tatt; sidesyn er jo mega viktig spesielt i trafikken! Du har nok noen spesielle evner, Guro Helene! Hvordan du tar ting er et godt eksempel på det.
      – Koban

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg