Fredagskveld med nbfu

Hei dere, god formiddag. I går holdt vi på hele kvelden, så jeg rakk dessverre ikke poste dette innlegget, Jeg antok Oslo i går i femtiden. Bussen var selvfølgelig altfor forsinket, men jeg kom meg frem til slutt. Vi startet med å spise litt pizza før vi dro videre til hotellet vårt.

For dere som ikke vet det er jeg på tvk, tillitsvalgtkonferansen med nbfu. Vi startet allerede i går, og holdt på til over halv ti. Da vi kom tilbake til hotellet var vi litt sosiale før vi gikk og la oss. 
Nå er pausen vår ferdig, og jeg må tilbake til møtet. Jeg kommer tilbake for å fortelle mer og vise fler bilder senere. Her får dere i alle fall se noen koselige bilder fra gårsdagen. 
Bildebeskrivelse: Maryell, Ingvild og Gh går med ryggen til. På bildet er et snapchatfilter der det står “Snarøya”


bildebeskrivelse: Silje sitter ved bortet og snakker i ´telefonen. Hun ser opp mot kamera og smiler 

Bildebeskrivelse: Bilde av Anna og Fatuma. Fatuma står bak Anna og klemmer henne, begge ser litt bort til siden. 

Bildebesrkivelse: Bilde av GH, Maryell og Ingvild. Ingvild og Maryell sitter ved bordet og smiler til kamera. GH står bak og ser ned på dem, mens hun holder rundt dem og klemmer. 

bildebeskrivelse: Maryell, Silje og Ingvild sitter ved bordet og holder rundt hverandre. Alle tre smiler bredt og ser mot kamera. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg