PÅSKE I KRAGERØ

I dag var det påskebadet igjen i Kragerø, jeg og Hedda tok med oss Wilma ned til byen, og det var så masse folk der! Hver påskeaften er det nemlig sånn at folk melder seg på for å hoppe fra broa og ned i sjøen. Helt villt spør du meg, men greit nok.

I kveld har jeg også hatt besøk av litt venninner, som det var veldig veldig godt å se igjen. Nå kjenner jeg at jeg og Hedda skal hoppe i seng og lade opp til afterski i morgen. Skal prøve å ta litt bilder der så dere får se. Det er også en merkelig påsketradisjoner vi har her i Kragerø skjønner dere.

Uansett, nå er jeg skikkelig sliten, så vi snakkes mer i neste innlegg.

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

1 kommentar
    1. At du ikke ansetter noen til å fikse videoene for deg, så kan du konsentrere deg om bloggen! savner snappen og bloggingen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg