HELGEN SOM KOMMER

Nå sitter jeg på toget innover mot Oslo igjen, det er faktisk ikke lenge siden jeg var oppover mot Oslo sist. Men jeg elsker å farte frem og tilbake, og komme meg litt vekk fra Kragerø – så det gjør absolutt ingenting. 
Denne helgen her skal jeg gjøre ganske masse. For det første skal jeg besøke en av mine beste venninner, Tina. Vi har vært venner i mange mange år, og vi var skikkelig bestevenner gjennom hele ungdomsskolen. Nå er vi ikke like ofte sammen, siden hun studerer i Oslo. Men hver gang vi møtes er det akkurat som før, og vi har det alltid sinnsykt gøy sammen. Jeg gleder meg masse til  å tilbringe helgen sammen med henne. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene er pakke inn i en stor rosa boblejakke. Hun ser på skrå forbi kamera, og ler.

På søndag skal jeg på mitt første styremøte med NBfU, det gleder jeg meg også masse til. Jeg har møtt nesten alle før, og kjenner noen av dem ganske godt. Men det er uansett nytt, og spennende. Jeg håper virkelig at det blir bra på søndag, og det tror jeg også det blir. Jeg skal selvfølgelig blogge og fortelle dere. Jeg vlogger også i helgen, så hvis jeg får nok materiale kommer det ut på bloggen neste uke. ♥


Bildebeskrivelse: GH kikker rett inn i kamera. Hun er pakke godt inn i den lyserosa jakke, men hendene i lomma. Hun har krøllete hår


Bildebeskrivelse: Dette bildet er tatt lenger fra, og hele GH synes på bildet. Hun har på hvit bukse, og den store boblejakke. Hun har pakka seg godt inn på dette bildet også, og ser kald ut. Håret blåser svakt bakover.


Bildebeskrivelse:Bildet er tatt nærme, og fokuserer på ansiktet, og øvelse del av overkroppen. Guro Helene har hendene i lomma. Hun ser på skrått ned mot bakken, og smiler. Håret blåser svakt til siden, og hun er igjen godt innpakke i den store fluffy jakka.

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg