VIDEO

I dag har jeg lagt ut en ny video til dere. Det er en vlogg fra årsmøtet med NBfU, som jeg var på forrige helg. Det er veldig hyggelig å kunne ta dere med på en helg med blindeforbundet. Jeg har også vært så heldig å bli valgt inn til å sitte i styret i region Øst, og jeg ser skikkelig frem til fortsettelsen der. Det er noen fantastiske folk, som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med. Dette kommer jeg nok til å snakke mer om senere også, siden jeg nok skal delta på fler arrangementer og mye gøy fremover. Hvis det sitter noen der ute som ser dårlig, men ikke har meldt seg inn i blindeforbundet enda, så anbefaler jeg absolutt å gjøre det. 

Uansett, her kommer videoen. Håper dere koser dere med den. Du kan finne den på kanalen min som er HER, eller klikk på bildet under for å komme direkte til videoen. 

Veldig gjerne abonner på kanalen for å få med deg de fremtidige videoene. Lik videoen og legg igjen en koselig kommentar hvis du likte videoen ♥

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg