FØRSTE DAG PÅ NBFU KONFERANSEN

God formiddag alle sammen! 
Jeg har vært våken en god stund, men har vært på møte frem til nå. I går traff jeg nbfu, og hadde opplegg hele dagen sammen med dem. Det startet med en omvisning på stortinget. Vi ble fulgt rundt av en stortingsrepresentat som jobber med utdanning. Etter omvisningen hadde vi en samtale om hvordan utdanning kan bli bedre for blinde og svaksynte, noe som har en laang vei igjen å gå. 
På kvelden var vi sosiale og ble kjent alle sammen. Jeg kjente jo ingen av dem fra før av, men fikk et veldig godt inntrykk. 
Jeg tok ingen bilder dessverre. Når man prøver å bli kjent med helt nye folk er ikke det smarteste å trøkke et kamera opp i trynet på dem liksom. Men kaaanskje det blir et par bilder i dag, haha, hvem vet ? 
Dette er eneste bildet jeg har, det ble lagt ut på facebooksiden til Nbfu i går. 


Jeg må innrømme at dette kanskje må være et av de styggeste bildene av meg, noensinne. Men ja ja, det funker. Jeg har dårlig tid, og skal videre på lunsj! Forteller masse mer senere, det er en veldig interessant helg!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg