Om meg

 

Jeg er en jente på 20 år, som kommer i fra den lille byen Kragerø. Her bor jeg fortsatt, men har et stort håp om å snart kunne komme ut i den store verden. For meg har livet blitt satt på vent mange ganger. Jeg er 20 år, men har opplevd mer enn de fleste godt voksne mennesker likevel, og det er dette jeg vil dele, vise og skrive om på denne bloggen.

Livet mitt som nyretransplantert og svaksynt er utrolig utfordrende, men jeg har valgt å gjøre så godt jeg kan, og prøver å holde motet oppe! Jeg elsker å prøve å inspirere folk til å gjøre det samme. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg