Vinterferie

Hei alle sammen.
Nå har jeg vært et par dager på besøk hos Silje, som dere har sett her mange mange ganger før.  Jeg dro hit på lørdag, og er her fremdeles. I går var også Ingvild med oss, så det var skikkelig koselig å være samlet alle tre. Vi er jo ofte sammen på NBfU arrangementer og liknende, men da er det alltid så mye som skjer.
Det er så koselig når man har tid til å bare henge sammen utenom. 

I går var vi i stallen, og det var så gøy! Vi tok masse bilder som jeg tenkte å poste litt senere når jeg har gått igjennom alle sammen.

Nå må jeg egentlig bare løpe, for vi skal ut med hundene. Det er helt dyrehage her. Linus og Wilma har jo blitt skikkelig bestevenner de også. Haha, de er så søte sammen!

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg