Vi har vært med på VM

Denne helgen har det vært sparkvm i Hurdal, og der har vi så klart vært. Jeg nevnte i forrige innlegg at vi var 21 lag, og av de 21 lagene fikk NBfU to lag på pallen. Vi kapret både første og andre plassen i vår klasse, og det er vi så klart veldig fornøyde med!! Jeg må vel innrømme at jeg ikke var av dem som vant. Jeg og Maryell fokuserte på å komme oss levende ned, og var fornøyde nok med å klare det. Vi har også gjort utrolig masse annet gøy og vært sammen hele helgen. Skriver ikke så mye mer om det her nå, siden det kommer vlogger så fort de er ferdig redigerte og klare, men jeg har noen bilder, som jeg syns ble ganske koselige.

 

Mye forskjellige bilder som virkelig ikke passer sammen, haha! Men jeg håper det skinner gjennom at vi er veldig fornøyde og at vi har hatt det skikkelig skikkelig bra. Hurdal og NBfU er bra greier.

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg