Unge Funksjonshemmede

Det er en liten stund siden jeg har blogget nå, og det har skjedd litt siden sist.
Jeg har blant annet vært på mitt første styremøte med Unge funksjonshemmede. Som jeg gleder meg til det kommende året, det skjer så mye spennende ! Blant annet med UF og NBfU. Selvfølgelig litt kjedelig for dere at jeg ikke kan fortelle noenting enda, men jeg lover å ta dere med på det. Jeg kom hjem på mandag, men jeg har slite med formen i det siste så jeg har kun vært hjemme og slappet av siden jeg kom hjem. Heldigvis skal jeg til legen i morgen, og jeg håper de finner ut av noe lurt.

Her er noen av de som sitter i det nye styret, pluss vår nye generalsekretær. Som sagt gleder jeg meg til det kommende året, det skjer mye Spennede og gøy.

Nå skal jeg legge meg, før jeg skal opp alt for tidlig i morgen.
Jeg skal til både øyelegen og nyrelegen min. Jeg skal prøve å vlogge! Jeg vet ikke helt hva som er lov/ikke lov å filme på sykehus, så jeg kan ikke love noe. Men dersom det blir nok klipp og innholdsrikt nok kommer det en liten vlogg.

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

1 kommentar
    1. Hvis du ikke tar bilde av andre pasienter, er det som regel øv å ta bilder i korridorer, venterom og andre fellesområder.
      Vi som arbeider på sykehus vil gjerne bli spurt før du tar bilder av oss. Ønsker du ta bilder inne på indersøkelsestom, spør om lov. Og husk, vi har en travel hverdag. Ikke opphold tiden vår med fotografering ut over ett ekstra minutt eller to.
      Hilsen ei som jobber på sykehus

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg