Tanker.

«Jeg har noe i huet som ikke skal være der det skal», sa jeg da jeg var liten. Jeg skulle gjennom noe vondt på sykehuset og hadde fått en likegladmedisin, for å roe meg ned. «Jeg har noe i huet som ikke skal være i huet», fortsatte jeg.

Litt sånn føler jeg meg nå.

 

Jeg er så sliten for tiden. Det er liksom noe som er litt feil, uten at det går helt ann å sette fingeren på hva det er. Jeg er rastløs, samtidig som jeg er sliten. Jeg vil fylle dagene mine, samtidig som jeg vil ligge i sengen og stirre i taket. Jeg har så mange tanker, samtidig klarer jeg ikke tenke. Som sagt er det vanskelig å sette fingeren på hva det er. Jeg er ikke deppa, men jeg er heller ikke dritglad hele tiden. Jeg har på en måte vært litt likegyldig den siste tiden.
Se for deg hvordan hodet ditt blir når du har vært syk lenge. Når hodet bare tenker på så mye, samtidig som du ikke greier å fokusere på det du skal. Du vet etter noen dager med influensa og du skal sette deg ned å se på tv, og du ikke reagerer før du har sett på en svart skjerm i ti minutter uten å skru den på. Sånn føler jeg meg nå.

Det er ikke noe galt. Det har bare vært så fullt kjør i det siste, og når jeg plutselig får tid til å roe litt ned blir det som om kroppen ikke skjønner hva som skjer. Jeg tror jeg trenger det.

Vi snakkes om ikke lenge. Nå skal jeg kose med Wilma, og få tingene i hodet på plass igjen.

“jeg tror det er et halsdrops.. Eller hva det er”, sa jeg da jeg var 5. Jeg tror ikke det er et halsdrops lenger. Jeg tror ikke det er noe galt med hodet mitt heller. Jeg er bare litt sliten, så nå skal jeg slappe av.

 

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg