Røde øyne og allergisk mot sol?

Jeg har lagt ut en ny video på youtube! (Yeyy!)
Jeg har laget en ny serie der jeg tenker å ha med ulike gjester fremover, og snakke om ulike typer syn, synshemninger eller andre ting som er litt utenom det vanlige A4-livet. Serien heter Bak Fasaden, og tanken er at det skal komme videoer der jeg har med personer som kan være med å åpne opp å snakke om noe som ikke blir snakket så mye om.

Først ut er ALBINISME! Jeg har hatt med meg Silje og Vegard, som har vært skikkelig flinke til å svare på spørsmål. Skal ikke si så mye mer her, dere får svarene på alt dere lurer på i videoen under. Håper dere liker den <3

Som sagt vil jeg lage flere videoer som dette. Så hvis dere har forslag på personer dere vil ha med, eller noen ulike diagnoser/sykdommer osv dere vil høre mer om, så si gjerne i fra!

 

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg