Jeg vet ikke hvor mye jeg kan se

I går var jeg på hele to kontroller på sykehuset. Først var jeg hos øyelegen, før vi dro rett videre til dyrelegen for kontroll der. Jeg skulle gjerne kommet med noen fine oppdateringer om hvordan synet mitt er, men det kan jeg dessverre ikke. Jeg fikk ikke vite hvor mye jeg så, så jeg sitter igjen som et lite spørsmålstegn selv også. Jeg prøvde å spørre, men fikk vite at det ikke var så stor forandring fra sist.
Jeg vet jo hvor mye jeg ser, det er tross alt kun jeg som ser ut av øynene mine. Jeg lever med synet mitt hver dag, så det er ikke sånn at jeg lurer på om jeg har godt eller dårlig syn. Jeg vet jo ish hva jeg ser, og jeg vet jo også hva jeg så sist jeg var hos legen. Så den største krisen er det ikke altså, bare litt rart.

Etterpå var jeg hos nyrelegen min, og der stod heldigvis alt fint til. Nyren mine lever livet og har det visstnok veldig fint. Resten av kroppen er et stort mysterium, og det er visst ikke alt som er like enkelt å finne ut av bestandig. Det er litt typisk meg da, at det skjer ting legene ikke helt greier å finne ut av.

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg