Hos Silje og Kristoffer

Jeg har kommet meg hjem igjen til Kragerø, og kjenner at jeg savner å være på besøk hos Silje allerede. Vi har hatt det så gøy! Som jeg har nevnt her tidligere har hun også en hund, og vi har hatt det så masse gøy med de to. De fant virkelig tonen for å si det sånn. Vi har også hengt i stallen, og vi tok noen skikkelig koselige bilder.
Jeg var litt redd for hester før, men nå går det bedre. Kristoffer, som hesten heter, var utrolig snill så alt gikk fint. Jeg tror jeg har godt av å henge med Silje av og til. Vi er ute og finner på ting, noe som er både gøy og koselig. Jeg er ikke så flink til å dra ut å finne på ting som det på egenhånd, men jeg er alltid veldig glad for det når jeg er med andre.

Gleder meg til å reise tilbake når det går litt mot sommer så vi kan ri litt og være enda lengre ute. Det blir kooooos!

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg