Helgens planer i Hurdal

Hei alle sammen.
I dag hører dere fra meg på rommet mitt på Hurdal syn og mestrinssenter. Denne helgen er det nemlig sparkvm og NBfU stiller med hele 21 lag. Shit, tenk på det da! 21 lag med to og to synshemmede ungdommer som kjører på spark nedover en bakke. Jeg må si at jeg både gruer meg litt, og gleder meg masse til i morgen. Heldigvis skal jeg være “pilot”, som vil si at jeg sitter foran. Haha, så jeg slipper å kjøre og forhåpentligvis kommer vi oss helskinnet ned. Vi har akkurat vært ute og øvd litt, og min lagkamerat er nok hakket mer til å stole på enn meg, akkurat på det området.  

Nå har jeg akkurat kommet inn etter noen timer ute. Jeg skal hive meg i dusjen, og forhåpentligvis redigere noen bilder vi tok ute.
Hallo dere, det er så koselig å ta bilder ute nå! I tillegg vlogger jeg jo også denne helgen, så jeg kan love dere det blir nok materiale å følge med på i alle fall.

Vi snakkes!

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg