Er jeg blind i mørket ?

Jeg får ofte spørsmål om mye forskjellig når det kommer til synet mitt. Jeg tror alle som kjenner meg vet godt om at jeg ser dårlig, noe annet ville vel vært umulig så mye som jeg deler. Alle vet at jeg har dårlig mørkesyn og alle vet at jeg har dårlig sidesyn. Likevel er det vanskelig for folk å forstå hvor dårlig det faktisk er. Jeg tror mange sliter med å se for seg hvordan ting ser ut for meg, og jeg får stadig spørsmål om det. Jeg har laget en video for å prøve å forklare litt mer om hvordan det ser ut for meg når det er mørkt.

Håper du likte denne videoen. Veldig gjerne gi meg en tilbakemelding eller kommentar på hva du synes om videoen. Husk også å abonnere på kanalen min for å få med deg flere videoer fremover.

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg