En helg med NBfU

Hei igjen alle sammen! Long time no see.

Denne helgen har jeg vært i Oslo på nbfu-konferansen. Shit, så mye nytt vi har lært, dere aner ikke. Vi har hatt foredrag av superflinke foredragsholdere, og vi har kost oss masse med gode venner. Tenk at nbfu-konferansen i fjor var en av de første tingene jeg gjorde sammen med nbfu, og nå er det noe av det jeg bruker mest tid på, og der jeg har møtt flere av menneskene som bryr mest for meg.

I pausene har vi brukt tiden på å være sosiale, og vi har brukt masse tid sammen med to fantastiske førerhunder, som vi har fått lufte og passe. Jeg har også vlogga i helgen, og den kommer i løpet av uken. Håper dere gleder dere til den <3 I tillegg har jeg hatt med meg Vegard og Silje som gjester i en video jeg tror dere vil elske!!

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg