71 år

I går fylte min kjære mormor 71 år. Vi var på besøk og spiste pizza, kake og spilte spill.

Jeg har alltid hatt et skikkelig godt forhold til mormor. Da jeg var mindre var vi nesten naboer, og det hendte ofte at jeg tuslet på besøk, for å henge med mormor. Jeg var også det eneste barnebarnet i familien i over 7 år, så hun har alltid hatt masse tid til meg gjennom de første årene.
En ting jeg husker spesielt er at jeg pleide å være på besøk fast hver mandag kveld. Vi så alltid på “puls” og “tv 2 hjelper deg”. Jeg tror jeg var pensjonist allerede som 5 åring, haha! Men det er veldig gode minner da.

Gratulerer så mye med dagen, mormor, jeg er veldig veldig glad i deg.

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg