YOUTUBE OG FREMTID

Hei dere, nå håper jeg å få litt hjelp fra dere. Jeg er nemlig litt i tvil om hva jeg skal gjøre videre. For noen måneder siden la jeg jevnlig ut videoer på youtube og har egentlig lyst til å fortsette med det. Jeg liker veldig godt å skrive, spesielt disse innleggene som er litt følelsesladde og dype. Likevel føler jeg personligheten min kommer tydeligere frem i filmer der jeg prater. Det er jo viktig at dere får se hvem jeg er. Hvis jeg faktisk vil nå frem med et budskap og treffe folk, så er det viktigste at det er ekte. 

Jeg håper dere kan hjelpe meg litt. Egentlig skulle jeg gjerne postet masse både på blogg og på youtube, men driver med såå masse utenom at jeg ikke har tid til alt mulig hele tiden. Altså selvfølgelig kommer jeg til å beholde begge deler, men hva skal jeg fokusere mest på? Håper som sagt på litt hjelp fra dere. Skriv gjerne til meg på snapchat eller her i kommentarfeltet. 

Om et par dager skal jeg være med min venninne Ingvild igjen, og vi skal spille inn en video sammen. Hun er også svaksynt, så vi tenkte kanskje det kunne være gøy å spille inn noe relatert til det. Dere burde i alle fall glede dere til det, jeg tror det kan bli en veldig koselig video. 

Det er i alle fall litt tanker jeg har hatt i det siste. Grunnen til at det har vært dårlig oppdatering på youtube de siste månedene er egentlig ikke fordi jeg ikke har hatt lyst, men jeg har hatt litt problemer med maccen og sånt fordi det er litt lite lagringsplass på den. Nå skal jeg kjøpe en ny, og da ligger det litt bedre til rette for å kunne få det til. Jeg skal også på kurs nå til helgen, noe jeg gleder meg masse til. Jeg skal dele det med dere, enten i bilder her på bloggen eller som vlog. 

MINE SOSIALE MEDIER
♥ Snapchat
♥ Instagram
♥ Youtube
♥ Facebook

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg