STRESSET

I det siste har det skjedd masse. Jeg har vært på sykehus, jeg har hatt prøver på skolen, og jeg har øvd masse til eksamen. I de kommende månedene før jul har jeg så mye å gjøre at jeg får høy puls bare av å tenke på det. Jeg har tenkt mye i det siste, og jeg har så mye jeg vil dele med dere. Jeg har mange tanker og følelser jeg egentlig vil få frem, men jeg blir hele tiden stoppet av alt stresset. 

Det som alltid har vært problemet mitt er å gjøre litt og litt. Jeg ser alltid for meg at jeg skal gjøre alt på en gang. Jeg setter enorme krav til meg selv, så store at jeg ikke klarer å begynne en gang. Så blir jeg selvfølgelig like skuffa hver gang jeg ikke klarer noe.
Nå i det siste har jeg hatt en litt sånn periode, i alle fall nå den siste uka. 

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg sier dette, det ga kanskje ikke så mye mening. Jeg pleier alltid å avslutte innleggene mine med en oppfordring eller et lite poeng, men i dag tror jeg bare at jeg skal gi meg selv en liten oppfordring til å ta et skritt av gangen. Jeg må lære meg å ta ting i riktig tempo. 
Hvis noen der ute har en lett oppskrift på hvordan man kan klare det så send meg den gjerne. 
Nå skal jeg lese enda litt mer til eksamen, før jeg skal ta fri resten av helgen. Denne helgen har jeg også sagt ja til å hjelpe til på bgf her i Kragerø, noe jeg gleder meg veldig til. Den festivalen betydde så mye for meg da jeg selv var liten, så det er faktisk ganske koselig å kunne gi noe tilbake og å kunne være med på å gjøre helgen til alle de fine ungene. Samtidig blir jeg tvunget til å legge noe av presset litt bort, det tror jeg at jeg har veldig godt av. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg??

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg