BURSDAG

I går hadde jeg bursdag og brukte selvfølgelig dagen min sammen med de jeg er glad i. Dagen begynte med frokost hos Marie, litt senere kom Malene på besøk og vi koste oss med bading og skravling. På kvelden feiret vi med familie og kake. Superkoselig, jeg elsker å ha bursdag! 


Bildebeskrivelse: Marie sitter ved frokostbordet. Hun heller sjokolademelk i et glass mens hun ser i kamera og smiler


Bildebeskrivelse: På bildet ser vi frokostbordet med rundstykker og pålegg
Bildebeskrivelse: Wilma sitter på gulvet. Hun ser uskyldig opp til siden.


Bildebeskrivelse: Malene og Guro Helene sitter i Jacuzzien, med bobler i vannet. De holder rundt hverandre og smiler til kamera. 
 Bildebeskrivelse: Vi ser en skål med kake og is med sjokoladesaus. I bakgrunnen ser vi enda mer kake. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg