NY VIDEO!!

Da har jeg lagt ut en ny video på youtube. Jeg skjønner ingenting av hva som har skjedd. Den vil ikke synes i feeden verken inne på min kanal eller i feeden til de som abonnerer på meg. Jeg aner som sagt ikke hvorfor, og kjenner at det irriterer meg litt. Har sitte i en veldig god stund for å finne det ut nå, uten spesielt mye hell. Om noen vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette si i fra, men jeg tror jeg har prøvd alt. 
I mellomtiden kan dere se videoen HER


Bildebeskrivelse: Det er en rosa bakgrunn. Det står “Å bli sett er viktigere enn å se?”. Og det er to utklipp under teksten. Det ene bildet viser tre mennesker som holder rundt hverandre, nummer to er ett bilde av Guro Helene
I videoen snakker jeg om at blinde også kan se, og om hvordan vi alle kan bli flinkere til å se hverandre. Gjerne fortell meg hva du synes om videoen. Abonner gjerne på kanalen min for å få med deg videoene som kommer fremover. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

1 kommentar
    1. Kan du lage video hvor du viser/tester allle leppestiften dine? Strever med å finne riktig farger, og du har så mage fine!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg