EN PERFEKT AVSLUTNING

I kveld dro vi til mine kjære besteforeldre for å spise middag. Vi tok noen bilder av meg og broren min. Jeg synes alltid det er koselig å komme hjem og se familien min igjen når jeg har vært borte noen dager, men på noen av bildene ser det ut som den kjærligheten går kun ene veien. Til dere som ikke kjenner han så er han veldig glad i meg altså, håper jeg. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene holder rundt halsen til Per Teodor og klemmer han. Begge kikker inn i kamera


Bildebeskrivelse: Guro Helene, Wilma og Per Teodor er i bildet. Guro Helene ler.


Bildebeskrivelse: Guro Helene, Per teodor og Wilma ligger i sofaen.

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg