HØR MEG PÅ PODKAST

Hei dere, nå har jeg noe ganske gøy å vise dere. På torsdag var jeg gjest i blindeforbundets radio. Jeg snakket litt om sykdommen min, om bloggen og litt annet. Intervjuet gikk på radio på morgenen, og det var mange som ikke fikk hørt på det på grunn av jobb og skole. Nå har intervjuet kommet på blindeforbundets nyeste podkast, og den kan dere alle høre på så mye dere vil. 

Hver uke kommer blindeforbundet ut med en ny podkast, den heter “spor 2” og kan lastes ned alle steder der man hører podkaster (Så vidt jeg vet). Jeg anbefaler dere å abonnere på kanalen, for å få med dere det som kommer fremover også. Men i første omgang legger jeg ved link til den jeg selv er med i. Trykk på bildet under, sommer du direkte til episoden. 


Bildebeskrivelse: Spor 2´s egen logo

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 


2 kommentarer
    1. til videoen du skulle lage: hva slags ting trodde dem at du led av? kunne det ha noe med nyreproblemene å gjøre?
      vitamin A er jo viktig for øyet og for synet vårt. Dersom man ikke spiser vitamin A kan man utvikle nattblindhet, som senere kan utvikle seg til at man blir blind.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg