EN LITEN OPPDATERING

Den siste uken har jeg ikke blogget så bra, noe som er veldig dumt.. Det har skjedd en helt masse, i tillegg til at jeg ikke har vært i superform – derfor har jeg ikke hatt helt “energi” til å fokusere på bloggen, og på dere. Det synes jeg er veldig kjipt, for dette er jo noe jeg egentlig elsker å bruke tid på. 

Uansett, over til en liten oppdatering, for som sagt har det skjedd mye i det siste. På fredag hadde vi møte igjen med kommunen, statped, og en hel del. Vi fikk planlagt mye av hva som skal skje det neste året. Veldig deilig, da kan jeg roe meg litt og ikke tenke så alt for mye på akkurat den biten der. Det er jo noe som har vært et stressmoment for meg, så å få det vekk fra skuldrene er nydelig. I tillegg har vi kikket på leilighet, så nå skjer det myyyye mye spennende. Da lover jeg å oppdatere dere fremover, når det skjer noe. 


Bildebeskrivelse: Wilma sitter inni jakka til Nina og kikker ut. De sitter på kafe og drikker kaffe og spiser kake. 

Etter alle møtene var vi rimelig slitne, så da tok vi oss en kosetur på kafe. Jeg sov hos Christina samme natt, og det var sinnsykt koselig. Det er evigheter siden jeg har sove der sist. Men som sagt det var utrolig koselig. Nå har vi besøk av mine to fettere og onkel, de har sovet her i natt siden vi var i mormors 70 årslag i går, derfor vil jeg være litt sosial nå mens de først er her. Det kommer et innlegg om bursdagen litt senere i kveld. Men nå skal vi ut å bade! Vi snakkes ♥

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg