VIDEOFILMING OG BRILLEPRØVING

Hei dere, sent innlegg fra meg i dag. På mandag hadde jeg ukens spørsmål som jeg jo har fast. Men utenom det har jeg ikke bloggen ordentlig siden lørdag. Jeg føler vel ikke jeg må gi dere noen “unnskyldning” for det. Jeg blogger når jeg har til og krefter, jeg regner jo med at ale har forståelse for det. Likevel vil jeg gjerne få ut innlegg hver dag. Men jeg vil heller levere noe bra, enn halvferdig. Så da vet dere det. ♥
I går postet jeg jo video, og har fått mye positivt tilbake etter det. Jeg vet at mange ikke abonnerer enda, så hvis du ikke har gjort det enda – klikk HER. Det er veldig fint om dere abonnerer så får dere med dere alt nytt som kommer, i tillegg får jeg en peiling på hvor mange som følger med. Du kan også sette på en innstilling som gjør at du får opp varsel når jeg legger ut noe nytt – så jeg anbefaler dere absolutt og abonnere nå med en gang. 

I går var jeg ute å spiste med min venninne Malene. Hun studerer i Trondheim, og det var en stund siden jeg hadde sett henne sist. Vi hadde med begge mødrene våre også, så det var utrolig utrolig hyggelig. Det er så fint med sånne venner man kanskje ikke snakker med hver dag, men som likevel er naturlig og deilig å henge med likevel. 

Bildebeskrivelse: Malene sitter ved et bord med tom tallerken. Hun ser mot kamera og smiler, mens hun drikker av et glass med sugerør

Og i dag har jeg vært med venninna mi Christina. Vi har bada, og filma video til dere(Wiii) Så det er bare å glede seg til det fremover. Jeg har også vært og lånt med meg briller hjem fra optikeren i dag. Jeg har filmet og vist det på snapchat i dag. Så legg til helene.vlogs hvis dere har lyst til å se det. 


Bildebeskrivelse: Christina sitter i jacuzzien. Hun ordner med håret sitt og kikker ut i luften. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg