KRYSS FINGRENE SAMMEN MED MEG

Hei dere og god ettermiddag. I dag er jeg så sliten og slapp. Jeg har sovet dårlig de siste dagene, og det kjennes som det tar meg igjen nå. Jeg har sovet flere timer på ettermiddagen i dag. Føler meg ikke helt i form enda, og er redd for å at jeg brygger på en aldri så liten nyrebekkenbetennelse. Jeg vet at den kommer, det kjenner jeg lang vei, men jeg håper den kan vente litt med å bryte ut for fullt. Jeg skal til Stavanger i helgen, og det vil jeg absolutt ikke droppe. Det er så typisk, hver gang jeg skal noe jeg gleder meg skikkelig til – så blir jeg syk. Nå skal jeg ta noen prøver å sjekke hvordan det ligger ann. Jeg har i alle fall ikke hatt nyrebekkenbetennelse på nesten et halvt år nå, så uansett er det ikke verdens undergang. Før hadde jeg betennelser som dette minst en gang i måneden. Nå skal jeg først ta noen tester hjemme, så får vi se om det blir en tur på legevakta eller ikke.. 
Jeg skulle bare sove et par timer i stad, og våknet opp med vondt.. Som sagt typisk meg, men jeg krysser fingrene for at den klarer å holde seg i sjakk et par dager til, sånn at jeg får en fin helg som planlagt. 

Bildene er fra da vi var på festival i Stavanger i sommer. Ååå, som jeg vil tilbake, det er alt for lenge siden sist ♥ Kryss fingrene sammen med meg!!

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 

 

Youtube kanalen min finner du HER. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg