HVA SKAL DENNE BLOGGEN VÆRE VIDERE?

I de siste dagene har jeg fått så mange fine meldinger, og det er fantastisk herlig å se at dere liker bloggen min. Jeg har fått mye komplimenter for skrivingen min, og hvordan jeg snakker om alt som har skjedd i livet mitt. En ting som er viktig for meg at at dette verken blir en rosablogg, eller en typisk depresjonsblogg. Det finnet nok av disse fra før av. Jeg vil at denne bloggen skal være ekte, og at den skal gjenspeile meg. 
Jeg ønsker å fortsette som nå. Fortelle om de sårbare sidene ved livet. Vise hvordan det er å leve med fysisk sykdom, på godt og vondt. Og skrive om utfordringer både før og nå, med et lite snev av humor innimellom. Samtidig vil jeg vise hvordan jeg er i de gode periodene mine. Jeg vil vise hverdagen min til dere, og være en “vanlig” blogg også. 

Som sagt er jeg evig takknemlig for alle positive tilbakemeldinger jeg har fått i det siste. Håper dere liker fortsettelsen også! Gjerne kom med forslag til innlegg dere vil ha, og hva dere vil se mer av fremover. Som sagt vil det bli en variert blogg, som inneholder alt fra hverdag, litt sminke ogskjønnhet, sykdom, følelser og tips og triks. Så her er det bare å komme med hva som helst av forslag. Jeg har jo mange ideer selv også som jeg vil skrive om, men det er alltid fint å høre hva dere tenker også. Send inn til meg hvor som helst, som kommentar her, på snapchat, instagram eller facebook. Dere vet hvor dere finner meg.

Dette var kanskje ikke verdens mest interessante innlegg, spesielt sammenliknet med det som har vært i det siste? Haha! 
Men sånn blir det vel av og til, jeg følte det var litt nødvendig også. Til torsdag skal jeg på Ullevål, på øyeavdelingen. Jeg tenkte å vlogge denne dagen, så jeg håper det blir bra! I tillegg skal jeg på Nbfu konferansen fra fredag til søndag, så det skjer en god del fremover nå som jeg gleder meg til å fortelle dere om. 

klemklem

 

 

 

Lenketekst

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg