Video

Hei dere.

Det har tatt lang tid nå fra jeg la ut videoen på YouTube, til jeg poster den her. Grunnen til det er fordi jeg har slite med å komme meg inn på blogg.no. Tror det har vært noe med hjemmesiden, siden de har pusset den opp osv. Uansett, for en uke siden la jeg ut en vlog på YouTube. Jeg har tenkt til å fokusere litt mer på YouTube fremover nå, så gjerne abonner og følg meg der videre. Jeg kommer til å beholde bloggen, men det blir nok sjeldnere, og jeg kommer ikke til å ha dårlig samvittighet for å ikke poste hver dag, sånn som før. Jeg kommer til å poste når jeg har noe på hjertet, og når jeg har noe jeg vil si.

Uansett, jeg håper dere liker videoen. Gjerne gi den en tommel opp og en kommentar.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg