Livet i gave

I går var det 16 år siden jeg fikk en nyre av bestefaren min. Jeg vil ikke si så mye mer enn å bare dele denne videoen med dere. Den er fra tiden rundt transplantasjonen, og den viser tankene og følelsene til en naivitet glad 5 åring, som gleder seg til å få en ny nyre. Samtidig som den viser veien videre og tanker og følelser etterpå.

Jeg gråt så mye de første gangene jeg så filmen. Det er så rart å tenke tilbake på at det er min kropp, og min historie. Tenk at alt dette har skjedd meg, mens jeg enda var et lite, uskyldig barn.

Jeg er evig takknemlig for det som skjedde for 16 år siden, og evig takknemlig for at bestefaren min valgte å være donor å gi meg livet i gave.

Klikk Her for å komme direkte til videoen.

Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg

Snapchat

Instagram

facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg