Generalforsamling

At jeg ikke har oppdatert før nå er jo egentlig litt krise. Jeg lover meg selv at jeg skal bli bedre hele tiden, og tro meg jeg gjør så godt jeg kan, men jeg har veldig mye å gjøre. Nå er jeg på Hurdal, på kurs og det skal jeg skrive og fortelle mer om i et eget innlegg. Nå tenkte jeg bare å oppdatere litt på hva som skjedde forrige helg. 

Da var jeg og to andre jenter fra NBfU på generalforsamlingen til Unge Funksjonshemmede. Vi hadde det veldig gøy, og fikk oss masse nye venner og kunnskap. Det er så fint å møtes på tvers av organisasjoner. Høre andres erfaringer, meninger og tanker. Det  var mye fine diskusjoner og temaer som ble tatt opp, og jeg koste meg enormt mye hele helgen. 


FOTO: Tora Hope

Jeg ble også valgt inn i styret (Æææ!!), og jeg jeg gleder meg enormt mye til det neste året. Det blir skikkelig bra!


FOTO: Tora Hope

Og her ser dere bilde av det nye styret, som jeg skal samarbeide med i 2019. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg??

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg