FESTMIDDAG

I går hadde vi landsmøte hele dagen, der vi diskuterte viktige saker nbfu skal jobbe med neste år. Vi valgte også nytt styre, så gratulerer så mye til til alle i styret, og spesielt til Kristoffer og Helene som leder og nestleder. Jeg har full tillit til alle i det nye styret, og er helt sikker på at det kommer til å bli kjempebra. 

Etter møtet var ferdig i går hadde vi en festmiddag. Der vi både kunne feire det nye styret, takke det gamle og ikke minst være sosiale og knytte enda sterkere bånd alle sammen. Er det noe jeg har lært er det at det å møte andre på samme alder i liknende situasjoner er noe av det viktigste og lureste man kan gjøre. Det er noe jeg alltid vil anbefale til noen som får en alvorlig sykdom eller funksjonshemning – finnes det er organisasjon der du kan høre til, og møte andre. 

Maryell som dere har sett og hørt om flere ganger før at også RP, samme som jeg har. Vi er veldig opptatt av dette og snakker masse om det. De andre ler litt av oss, og vi ler av oss selv også på grunn av dette. Alltid når vi er sammen hele gjengen ender det opp med at vi to sitter på den ene siden og snakker om mørket, kontraster, tunnelsyn eller vitser om egen intern RP-humor. Ikke fordi vi graver oss ned, eller bare klarer å fokusere på hva som har galt med oss selv. Men det er så deilig å snakke med noen som forstår akkurat hva du mener, uten at du behøver å forklare så mye. Man har så mye til felles, som man ikke deler med noen andre. Venner og familie kan til en viss grad forstå ut i fra å snakke sammen, men det er noe helt annen med dem som forstår fordi de kjenner på det samme selv. 

Dette er gjengen som representerte medlemmene i region Øst. Skikkelig flinke og inspirerende folk absolutt alle sammen, veldig glad for å ha vært en del av denne gjengen.

Nå er jeg hos en venninne i Oslo, jeg skal nemlig videre til Ullevåll i morgen. (Yey, enda mer syn!) Kommer nok til å legge meg veldig snart, er helt ferdig etter helgen. Veldig mye jobbing og veldig lite søvn, haha. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg