SISTE DEL AV FERIEN

Som jeg skrev i forige innlegg tok vi en siste innspurt på ferien forige helg. Vi dro videre til tusenfryd på lørdag der vi var hele dagen. På tusenfryd var det regn og skikkelig kaldt, etter den fine sommeren vi har hatt hadde jeg helt glemt å pakke med meg varme nok klær, så jeg fikk vel en liten sjokk start på høsten der. I tillegg tok vi ragnarok, en slags båt du sitter i mens det spruter vann over deg . Den stoppa på slutten og sto stille ca en halv time, og jeg frøs så mye at jeg løp rett i bilen og satte på full varme. Heldigvis ble jeg ikke syk.

Etter tusenfryd dro vi til Sarpsborg der vi sov på hotell, bada, og koste oss med pizza og spill på kvelden. Neste dag dro vi til Sverige og tok båten hjem på kvelden. Vi hadde litt knapt med tid i Sverige, så jeg rakk faktisk ikke ta noen bilder. Vi hadde uansett en veldig bra tur, men skikkelig kvalitetstid sammen. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg