18.08.2018

God morgen alle sammen.

Vi nyter siste delen av sommerferien og har tatt en liten siste ferie nå den siste helgen. I går dro vi til Drammen og vi har sove her i natt, vi spilte bowling, spiste taco på hotellet og spilte spill og spiste digg på hotellrommet på kvelden. Det er veldig fint å få litt kvalitetstid med familien av og til, spesielt nå som jeg har flytta. Nå har vi akkurat spist frokost på hotellet og skal videre mot oslo. I dag skal vi til tusenfryd, jeg hater karuseller, berg og dalbaner og generelt alt som går fort. Så jeg kommer vel til å sitte mest og se på, mens jeg strikker eller hører på podkast (ja, jeg er 20). 

Nå må jeg løpe, hadebra! 

Følg meg gjerne på snapchat for å se enda mer, den heter helene.vlogs

 

1 kommentar
    1. Kos deg masse snuppa, ser ut som du hadde en super dag i går, og håper du koser deg masse resten av ferien! Håper vi sees snart❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg