FERIE DEL 1

Hei dere, endelig tilbake! 

Jeg har vært på ferie, og der har det vært elendig nett – rett og slett. Har fått noen spørsmål om hvor jeg har vært av dere som ikke følger meg på snapchat. Men alt er bra med meg altså, jeg har det veldig fint. Jeg har vært på Rhodos sammen med Marie, Per Teodor og pappa. Har tatt noen bilder med kamera og noen på mobil, så det kommer to innlegg. 

Vi har hatt det så bra på ferie! Vi har bare ligget på stranda i mange timer, spist god mat,gått i badeland, badet og bare gjort akkurat hva vi vil, akkurat når vi vil. Akkurat sånn man skal ha det på ferie. 

/Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

4 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg kom akkurat over bloggen din, og jeg må si du er en stor inspirasjon! Du er fremstår så reflektert, og det virker som du takler sykdommen din på beste mulige måte.
      Jeg har fått beskjed om at jeg har en sjelden øyesykdom som gradvis vil ta fra meg synet. Jeg har foreløpig ingen symptomer, og lever litt i uvisshet sånn som du. Ingen vet når det vil skje, eller hvor fort det vil gå.
      Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette, Så jeg er veldig glad for at jeg har kommet over bloggen din. Nå har du en ny følger 🙂
      Hilsen Celine, 27 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg