PERFEKT SOMMERDAG

I dag har det vært skikkelig varmt og deilig ute igjen. Vi måtte selvfølgelig benytte muligheten til å sole oss litt i dag også. Det var utrolig koselig, selv om vi ikke fikk noen farge overhodet. 


Bildebeskrivelse: Wilma ligger i skyggen under et tre. Hun ser til siden. Hun har sort og brun pels og er bittebitteliten

Bildebeskrivelse: Guro Helene og Tina tar bilde av seg selv. De ligger på gresset og smiler til kamera.

Bildebeskrivelse: På bildet ser vi brus, kjeks og potetgull som ligger på teppene ute på gresset. I bakgrunnen ser vi tinas bare bein.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra fotballkamp. Det var broren min og laget hans som spilte, og de vant veldig for å si det sånn. Nå er jeg skikkelig sliten, så jeg skal bare legge meg med en gang jeg har publisert dette. I morgen blir en sykt lang dag, og da må jeg helst være litt utvilt. Jeg skal vlogge hele dagen i morgen, og jeg gleder meg skikkelig til å vise dere resultatet. Æææ!! 

/Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg