17. MAI (del2)

I dag har jeg vært så daff hele dagen. Jeg sov hele natta, i tillegg har jeg sovet nesten hele dagen. Har fått en infeksjon i det ene øyet, så jeg har bare ligget og vært så sliten. Nå skal jeg snart ut en liten tur, så det blir deilig å gjøre noe, nå som jeg har vært slapp så mange timer.

Uansett, her kommer i alle fall resten av bildene fra 17. mai. 

/Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg