17. MAI (del1)

Jeg hadde en så utrolig hyggelig 17 mai. Vi var heldige og hadde fint vær hele dagen, og selv om det var liiitt varmt å gå i bunad til tider, så var det en skikkelig fin dag. 
Vi var en jentegjeng som var sammen stort sett hele dagen, og det var veldig hyggelig. Vi startet allerede halv åtte, noe som er helt sykt spør du meg. Vi hadde champagnefrokost sammen før vi dro videre til byen for å se på barnetoget. Etter toget dro vi videre for å ta oss et glass vin ute i fine Kragerø. Etter det måtte vi selvfølgelig dra å se på russetalen og fotballkampen som er hvert år. Det er faktisk helt sykt at det er to år siden jeg var russ, nesten så jeg savna det bittelitt når jeg så christina løp rundt blid som en sol i den blå dressen sin. 

Senere dro vi ut og spiste en ganske stor gjeng på Tollboden her i Kragerø, før vi dro hjem til meg på kvelden og badet i jacuzzien med vin og sjokolade, NAM. Jeg var rimelig sliten når dagen var ferdig, vi holdt jo på fra halv åtte til rundt ett. Selv om jeg elsker å gå i bunad, har jeg ikke et like godt forhold til bunadskoene mine, så jeg var helt kjørt da jeg endelig skulle legge meg. Mamma passa Wilma for meg hele dagen, og vi møttes bare kjapt mens vi så borgertoget midt på dagen. Utrolig snilt, så deilig for meg å slippe å bære rundt på ho i bunad og hele pakka. Ikke at Wilma er så vanskelig å ha med seg, men det var utrolig deilig å bare passe på seg selv. 

Jeg har en del bilder, så det kommer litt tilfeldig rekkefølge og i to innlegg, så dere vet det. 

/Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg