3/5

I går hadde jeg besøk av Christina, og vi spiste litt og så på serie sammen. Jeg elsker de vennene man kan være med, uten å gjøre noen ting. Det hørtes kanskje ikke så hyggelig ut når jeg skrev det sånn. Men jeg føler det er et tegn på at man er gode venner når man kan treffes, snakke, spise og være på mobilen om hverandre. Du vet når det bare er naturlig og koselig uansett. 

Haha, nok om det. Vi spiste lunsj sammen, og faktisk var vi litt sunne for en gangs skyld. Vi pleier stort sett å spise ustekt brownies, frukt og sjokolade, potetgull og dip eller pizza. Denne gangen ble det smoothie og omelett. Det er skikkelig uvanlig til å være oss, men det var faktisk veldig godt. 


Bildebeskrivelse: Christina sitter i sofaen og koser med Wilma. Foran henne er bordet med mat.


Bildebeskrivelse: Det er bildet av matbordet med rundstykker, pålegg, smoothie og omelett. I bakgrunnen ser vi Wilma som ligger på sofaen og ser opp på kamera. 


Bildebeskrivelse: Wilma ligger i sofaen og slapper av. Hun had masse bamser rundt seg og ligger i midten av disse. Hun ser oppover mot kamera. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg