NATT TIL FØRSTE

I går var det natt til første mai, og vi måtte selvfølgelig ut en liten tur. Jeg glemte helt å ta bilder, så jeg har kun tre bilder jeg lagret fra snapchaten min i går. Jeg har akkurat levert tilbake det kamera jeg hadde, for å kjøpe et som er litt bedre. Nå uten kamera føler jeg meg så tafatt, jeg glemmer helt at jeg skal ta bilder, og plutselig sitter jeg igjen uten noe å poste. 


Bildebeskrivelse: Sandra holder et glass vin opp til ansiktet. Hun holder hodet på skakke og smiler til kamera

Bildebeskrivelse: Sandra ligger i sofaen, hun holder en øl i hånda. Hun smiler og ser rett inn i kamera. 

Bildebeskrivelse: Blurry bilde av Marie som heller opp et glass med vin.

Det var en utrolig koselig kveld i går, og jeg traff flere jeg ikke hadde sett på lenge. Det er så splitta i Kragerø nå for tiden, kanskje ikke så rart det. Noen studerer borte, andre jobber mye, noen er i eksamensperioder og selv har jeg også hatt utrolig mye å gjøre den siste tiden. 
I dag er jeg ganske sliten så planen er å ligge i sofaen omtrent hele dagen, synes jeg fortjener det i dag altså. Jeg gjorde jo tross alt så sykt viktige greier i går. Rart det der, man synes liksom alltid at man fortjener så mye dagen derpå. Man fortjener god mat og man fortjener og ligge rett ut hele dagen. Egentlig fortjener man jo ingenting. 

I morgen skal jeg på møte igjen på vegne av ungdomsrådet. Sykehusene trenger litt oppdaterte menyer rundt forbi på avdelingene. Så det blir spennende å se hva vi får ut av det møtet i morgen, jeg gleder meg. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg