SØNDAGSDATE

I dag var en skikkelig varm og fin dag. Jeg har faktisk vært ute helt fra jeg sto opp, frem til for en times tid siden. Da jeg stod opp gikk jeg en ganske lang tur med Wilma. Hun fikk gått litt i skogen og hun elsket det. Hun er så fornøyd nå som det begynner å bli litt varmt igjen, hun løper rundt og elsker livet. 

Litt ut på formiddagen kom Marie på besøk, det var utrolig lenge siden jeg hadde sett henne. Før var vi sammen hver dag, men ettersom hun jobber ekstremt mye blir det litt for sjeldent. 
Uansett, vi tok oss også en lang gåtur og hentet litt sushi som vi tok med oss tilbake igjen.


Bildebeskrivelse: Marie går nedover en smal vei. I bakgrunnen ser vi utsikten med sjø og øyer. Det er blå himmel og fint vær


Bildebeskrivelse: Bilde av utsikten. Du ser øyer med mange hvite hus, og klar blå sjø

Bildebeskrivelse: Marie sitter i sofaen. På bordet foran står det sushi og annen mat. 


Bildebeskrivelse: Det er bilde av maten. Sushi og kyllingruller

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg