DAGEN STARTET BRA, HELGENS BURSDAG

Hei igjen dere, long time no see – jeg vet. Det siste dere hørte fra meg var at jeg hadde vært gjennom en hasteoperasjon, så har det vært stille. Uff, dere skal få svar på alt dere har lurt på. Men først spoler vi enda litt tilbake i tid, til før jeg dro på sykehuset, og til før jeg visste hvor ille det var. 

På lørdag fylte nemlig min fetter 8 år, det er så villt. Jeg føler meg så gammel når jeg sier det her, men jeg føler han akkurat ble født, og jeg synes han er alt for liten til å bli så stor så fort, haha. Det var en utrolig koselig bursdag, og det var så god mat. Bare se selv på bildene, jeg tviler på dere pleier å bli servert så god mat i barnebursdag altså.  Bildebeskrivelse: August leser i et bursdagskort. Han har på krone, og smiler og jubler. 


Bildebeskrivelse: Det er bilde av et bord fullt av masse god tapas.


Bildebeskrivelse: Det er bilde av skåler med oliven, scampi, vannmelom, spekeskinke, kylling og glass med drikke.


Bildebeskrivelse: Det er skpler med poteter, focaccia, pesto, dressing og maye annen deilig tapas. 


Bildebeskrivelse: det er bilde av en tallerken med masse god mat. Marinert scampi, Focaccia med feta, kyllingkjøttboller, kyllingvinger, vannmelom, spekeskinke med feta, og oliven. Den står oppå en grå duk, og stripete serviett. Det ser veldig fristende og godt ut. 


Bildebeskrivelse: Kakebord med pavlova fullt av deilig fersk frukt, nystekt eplekake, lefser,gulrotkake og boller står klart til gjestene. 


Bildebeskrivelse: Det er bilde av en kake. Det er tente lys med bokstaver som viser “happy birthday” i forskjellige farger. 


Bildebeskrivelse: Lavrans, August sin lillebror ligger på et fang og sover. Han er liten baby

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg