HASTEOPERASJON?

Hei dere, på tide med en ny oppdatering herfra. Fler bilder, og litt lenger innlegg kommer senere i kveld. Men en liten oppdatering trengtes nå. Jeg har det fint ♥


i går var en stressende og fæl kveld for meg. Jeg har hatt vondt i noen dager nå, og i går hadde vapen jeg hadde i høyre bryst vokst ut gjennom huden. Det var vondt og jeg var livredd. Det endte med en operasjon i går kveld/natt, jeg hadde ikke noe annet valg enn å få den ut så fort som mulig. Hvis du vil vite mer så følg med på snapchaten min “helene.vlogs”, jeg skal fortelle alt i kveld. Håper dere forstår hvorfor det har vært litt stille fra meg den siste tiden. Love you

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

4 kommentarer
    1. God bedring!
      Hørtes ganske mye verre og alvorlig ut en hva du får det til å virke her ! Du burde lagre snappene og legge dem ut på YouTube/bloggen senere, hvis du vil at den skal vokse mer enn bare snappen:)
      Til neste spørsmålsrunde: kommer du til å kunne få ny vapp (?) eller er det umulig/uaktuelt etter en slik reaksjon på den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg