LUNSJ OG ØYELEGE I ARENDAL

I dag har jeg og mamma vært på jentetur i Arendal, og det har vært litt av en lang dag altså det skal jeg love dere! Det har skjedd så sinnsykt mye. Vi har fått handlet inn til leiligheten, som jeg tar over i morgen og vi har vært på kafe. Det har vært superkoselig, men turen fikk en litt brå start for å si det sånn. Vi kom ikke lenger enn noen hundre meter ned i bakken før vi hørte noen dunkelyder i bilen, etterfulgt av et stort kabang. Det var noe under bilen som hadde løsna. Vi satt i bilen med nødblinken på og ventet rundt en times tid før noen kom og hentet bilen. Hahah uff, jaja nå er bilen på bilsykehus så vi håper den blir frisk i hjulet sitt snart. 


Bildebeskrivelse: Nina gliser mot kamera. Hun sitter i den nye bilen de fikk låne. I bakgrunnen står den andre bilen som har stoppet. 

Da vi endelig fikk satt vekk bilen til fagfolk, som det så fint heter, kom vi oss videre. Vi fikk låne bilen til Bessen, og rakk fortsatt å komme avgårde til tida. Vi hadde faktisk beregna sykt god tid til en forandring, så det var jo flaks. Vi kjørte ned til øyelegen i Arendal der mamma hadde time. Etter det syntes vi selv at vi trengte en koselig jentetur. 

Vi gikk i Arendal sentrum og kikka litt i noen butikker. Vi var innom en sykt koselig liten interiørbutikk, og besøkte kafeen til noen venner av oss som bor der. Det var faktisk helt sinnsykt god mat, og kaffe. Anbefaler dere alle sammen å reise innom No.9 hvis dere er i Arendal. Skikkelig koselig sted, god mat, og såklart fantastiske folk som jobber der da. 


Bildebeskrivelse: Det er bilde av to påsmurte rundstykker med masse pålegg og pynt


bildebeskrivelse: Nina sitter på kafe  med rundstykke og kaffe foran seg. Hun har Wilma på fanget, og smiler til kamera.


Bildebeskrivele: På bortes står kaffen og rundstykket. I bakgrunnen ser vi Nina som smiler ned i mobilen sin. 


Bildebeskrivelse: Wilma hviler hodet sitt på armen til Nina. På bordet foran står rundtstykket med kylling i karri, salat, løk og paprika.


Bildebeskrivelse: Henrik står bak disken på kafeen. Han gliser til kamera og holder tommel opp. 

Etter lunsjen dro vi videre til litt forskjellig store butikker. Vi dro på Spar Kjøp, Biltema, og litt andre ulike store kjedebutikker som selger ting til hus og hjem. Har faktisk fått i boks litt til leiligheten nå, og gleder meg skikkelig til å få nøkkelen i morgen!! Æææ, det blir helt sykt. Har vlogget litt i dag mens vi handlet, og jeg skal selvfølgelig også vise frem det. Derfor skriver jeg ikke så mye om det her. 

Så som dere skjønner har det vært en sinnsykt lang, men innholdsrik dag. Nå er jeg så sinnsykt sliten, og gleder meg bare til å sige ned i sofaen. Til dere som ikke har sjekket ut min senere video enda, så finner dere den HER. gjerne legg igjen en like og abonner på kanalen. Det hadde jeg satt sykt stor pris på. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg