DAGEN I DAG + RABATTKODE

Inneholder reklame

God ettermiddag dere. I dag er ikke formen min helt på topp, og jeg har ikke gjort stort i dag for å si det sånn. Men sånn er livet mitt. Det går opp og ned absolutt hele tiden, og man vet aldri hvordan formen er neste dag. De to/tre siste dagene har jeg hatt feber og følt meg stort sett ganske slapp og sliten. Ja ja, nok om deeet i alle fall 


Bildebeskrivelse: GH har på seg rosa strikkegenser og lys hullete olabukse. Hun ser ned i bakken

Nå er planen bare å fortsette å slappe av resten av kvelden, og redigere video fra forrige helg. Tror faktisk den blir skikkelig koselig, så jeg gleder meg til å få den ferdig. 
I morgen har jeg heller ikke noe særlig planer. Jeg tror jeg bare skal fokusere på å slappe ordentlig godt av for å få formen tilbake igjen. Det hadde vært superkoselig om dere ville være litt aktive med meg på snapchat i kveld, siden formen er litt kjip. Jeg heter helene.vlogs for dere som ikke allerede har lagt meg til. Det vlogger jeg daglig, og legger ut litt forskjellig ekstra som ikke alltid kommer ut på bloggen, så det er veldig koselig om dere vil følge meg der og selvfølgelig ekstra hyggelig om dere vil være med å være litt aktive der i helgen. 


Bildebeskrivelse: GH ser i kamera og ler. 


Bildebeskrivelse: GH ser ned til siden. Hun har på en stor rosa strikkegenser, og lys slitt olabukse

Genseren jeg har på meg på bildene er fra chiquelle, hvis dere bruker koden NOW15 får dere 15% rabatt på hele siden. Koden varer til 21 mars. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg