HAR JEG KJØPT LEILIGHET ??

Shiiiiit dere! Det sykeste har skjedd, i går signerte jeg nemlig under på papiret fordi jeg har kjøpt meg leilighet!! Det er så sykt gøy, og jeg gleder meg masse til å flytte inn!! Veldig gjerne legg igjen en kommentar eller en like hvis du har lyst på flyttevlogger og liknende, så skal jeg prøve å få det til. Som sagt så gleder jeg meg skikkelig masse,  det kjenner virkelig digg å vite at jeg skal få mitt eget ♥


Bildebeskrivelse: Guro Helene blar i en perm


Bildebeskrivelse: Det er bilde av permen, og en en penn det står “privatmegleren på” 


Bildebeskrivelse: GH leser på kontrakten


Bildebeskrivelse: GH tar eiendomsmegleren i hånda. De smiler

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer masse Guro, det er jo kjempeflott . Det gleder jeg meg til å høre mere om.👍👏💕💚💚💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg