NOE MANGLER?

Da har jeg landet ordentlig etter helgen, og i dag er det mandag. Jeg har bursdag i dag og skal snart fly avgårde til Marie. I dag kommer det sannsynligvis en video utover dagen. Jeg har helt glemt ukens spørsmål i to uker nå, uff. Så ja, det innlegget kommer også i kveld eller i morgen. En annen ting som mangler er siste del av “øyehistorien” som jeg har delt med dere. Grunnen til det er at den er så vanskelig å skrive. Jeg har skrevet lenge på det innlegget der, men kommer liksom aldri noe videre. Det er vanskelig å huske tilbake, og skrive det ned på den måten jeg føler er riktig. Jeg føler det er noe som mangler for at det skal bli akkurat sånn som jeg vil. (Ja, jeg er litt perfeksjonist. Ups) 
Den kommer snart, men da vet dere hvorfor. Jeg har ikke glemt det, og det kommer til slutt. ♥  

Bildebeskrivelse: Guro Helene tar bilde av seg selv i speilet. Hun holder den ene hånden i bukselomma. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene holder hånden sin opp til håret. Hun tar bilde av seg selv i speilet


Bildebeskrivelse: GH holder hånden sin opp til ansiktet og tar bilde av seg selv i speilet. Hun har på seg oranse genser og hvit bukse


Bidebeskrivelse: Guro Helene hviler hodet i hånden sin og kikker inn i kamera. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg