BOWLING OG SPILL

Da har jeg kommet meg hjem igjen etter en veldig fin helg. Det har gått i ett absolutt hele tiden, så kjenner at jeg er veldig god og sliten. Jeg sovnet med en gang jeg kom inn døra for å si det sånn
Starten av dagen i dag ble brukt på å ha årsmøte, som dere kan lese om i forrige innlegg. På kvelden hadde vi en tur på bowling, før vi avsluttet med sosialt og spill til ganske sent utover. Veldig koselig. 

I dag har dagen gått på Drammensbadet, det var også veldig gøy – men jeg tok dessverre ikke sjansen på å ta med meg noe kamera inn. Dere får kose dere meg bildene fra gårsdagen i mellomtiden, før jeg kommer med neste oppdatering. 


Bildebeskrivelse: Ingvild og Guro Helene holder rundt hverandre og smiler til kamera. I bakgrunnen ser vi mennesker og hyller meg bowlingsko


Bildebeskrivelse: På bilder ser vi bowlingkuler


Bildebeskrivelse: Det er bilde av bowlingkuler med banen i bakgrunnen


Bildebeskrivelse: Ingvild har hodet på skakke og smiler til kamera


Bildebeskrivelse: På bordet ligger Alias 


Bildebeskrivelse: Guro Helene tar bilde av seg selv i speilet. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 


4 kommentarer

Siste innlegg